Articole Imobiliare

Articole Imobiliare

Galleria Concept Store e despre pantofi, artă şi...o piele de vacă argentiniană

În cazul Dianei Rudenco şi al Renatei Nedelco principiul yin este reprezentat de artă, iar principiul yang – de o idee nouă de shopping. „Galleria Concept Store” reflectă imaginea femeii moderne, stârnind, în acelaşi timp, un val de aer proaspăt pe vechile străzi ale Chişinăului.

Jurnalismul şi arta fotografică sunt domenii complementare, fapt ce ni-l demonstrează şi iniţiatoarele noului proiect, Renata Nedelco şi Diana Rudenco. Când au înţeles că pot deveni şi bune partenere de afacere, au pus pe picioare magazinul „Galleria Concept Store”, locul unde doamnele şi domnişoarele îşi pot găsi perechea de pantofi odată cu inspiraţia.

„Designul l-am realizat noi două, iniţial am vrut să fie un stil franţuzesc, dar pe parcurs s-au schimbat ideile şi am optat pentru un stil modern. Toate ideile sunt produs al minţii noastre, doar că ne-am consultat şi cu câţiva designeri pentru a ne asigura că am ales calea corectă.”, ne-a declarat Diana Rudenco.

Limitele lipsă ale creativităţii şi artei se citesc clar din stradă, când priveşti spre geamurile imense, cu marginile arcuite, despre care Diana a spus că: „În mare parte, aceste geamuri ne-au atras cel mai mult. Aici a fost cândva o patiserie, demult uitată de oameni, iar noi am reuşit să readucem acest spaţiu la viaţă.”

Iar dincolo de geamuri stau graţios pantofii ajunşi din Italia, aşezaţi lângă piese de decor, pe care fetele au avut grijă să le asorteze cu mult gust. De exemplu, pe podea vedeţi o piele de vacă argentiniană, pe care fetele au comandat-o online, la fel cum au procedat şi cu majoritatea pieselor de decor. Pe pereţi atârnă lucrările pictorului Ştefan Eşanu, iar sculpturile expuse fac parte din colecţia renumitului Jiglițchii Veaceslav.

Dacă vă întrebaţi ce au de a face aceste tablouri şi sculpturi într-un magazin, Diana susţine că: „Vrem să promovăm artiştii noştri notorii, pictorii şi sculptorii. Fiecare expoziţie va fi schimbată lunar. Nu excludem că vom avea autori şi de peste hotare. Este percepută şi o taxă, dar una simbolică, pentru că vrem să promovăm arta cât mai amplu. Ne propunem să organizăm şi recitaluri de poezie, serate tematice, care se vor desfăşura o dată la două luni.”

Fiind întrebate către ce public ţintesc, Renata Nedelco ne-a declarat că: „Publicul nostru sunt femeile care percep atât arta, cât şi o perche de pantofi executată perfect, pentru că femeia modernă, cu clasă, posedă un grad de cultură înalt, cunoaşte şi artă, dar se pricepe şi în modă.”

Nu ne-am uimit când am aflat că în vânzare vor apărea şi diverse accesorii, precum mănuşi, pălării, bijuterii. Se cere acest aer elegant în intersecţia poetică dintre Eminescu şi Micle.

 

© 2018 Town. All Rights Reserved.Design & Development by VTCode