De câte ori a trebuit să renunți la tot și să alergi în celălalt colț al orașului pentru a vedea apartamentul pe care vi-l doriți să-l închiriați? Sau de câte ori a trebuit să vă lăsați copilul cu vecina, pentru a merge să deschideți locuința pe care ați scos-o în vânzare? Pentru că, se știe, cumpărătorul nu trebuie lăsat să aștepte prea mult. Cu siguranță v-ați ciocnit de multe ori de astfel de situații, în care ați fost presat din toate părțile. Acum puteți respira în liniște, s-a găsit soluția care vă poate salva timpul, banii, nervii și energia.
V-ați gândit vreodată la importanța noilor tehnologii și la cât de mult ne ușurează acestea viața? Ce ne-am face astăzi fără un smartphone sau fără un laptop, dar fără internet wireless peste tot? Totul e mult mai simplu cu ele. La fel e și cu Realitatea Virtuală, tehnologia care vine în întâmpinarea viitorului. Nu, nu vorbim aici despre jocuri video sau filme, ci despre o inovație în industria imaginii și un adevărat instrument de marketing, de care se folosesc demult companiile mari de peste ocean.
Acum la subiect! Cu ajutorul Virtual Reality (realitate virtuală) 360 de grade puteți vizita un apartament, puteți vedea cum arată odăile până în cele mai mici detalii, de la piese de mobilier, până la articole mici de decor sau până la textura materialelor folosite în construcție. Cum e posibil?
Dacă doriți să aflați cum are loc procesul din punct de vedere tehnologic îi aveți pe cei de la Promo Sphera, care au adus această inovație pe piața din Moldova. La ei puteți testa produsul și puteți primi răspuns la orice întrebare relevantă. Noi, în schimb, o să încercăm să scoatem în relief utilitatea acestei tehnologii pe piața imobiliară.
Trebuie să o încercați, dacă:
- Vindeți imobile. Înregistrând astfel de filmulețe scurte și clare, oferiți posibilitatea potențialilor cumpărători să vă ”răsfoiască” portofoliul cu obiecte imobiliare fără a pierde (ambele părți) timp pe drum, resurse financiare, nervi, șansa de a face altceva important în același timp. Vă puteți prezenta proprietatea în timp ce vă relaxați într-un hamac pe malul mări.
- Cumpărați imobile. Ca și-n cazul vânzătorilor, cumpărătorul reușește, prin intermediul acestor scurte prezentări 360 de grade VR, să ”viziteze” zeci de proprietăți într-un timp scurt, aflându-se chiar și pe canapeaua din fața televizorului. Și aici vorbim despre economii – de bani, de timp, de energie.
- Oferiți bunuri imobiliare în chirie. Aici, ca și-n cazul vânzărilor, predomină aceleași avantaje, cu atât mai mult că chiriile sunt și mai solicitate, lista pretendenților fiind mai amplă.
- Intenționați să închiriați. Fie că sunteți în căutarea unui apartament pe care să-l închiriezi, fie că sunteți pe cale de a vă deschide propria afacere și aveți nevoie de un spațiu comercial sau un oficiu, un depozit sau orice alt bun imobiliar, imaginați-vă cât de comod ar fi să puteți vedea toți 4 pereți și fiecare colțișor într-un filmuleț de prezentare înainte de a merge și a bate palma cu proprietarul. Cu siguranță, nu o dată vi s-a întâmplat să vedeți imagini ”decente” pe site-uri cu anunțuri imobiliare, iar realitatea să fie cu totul alta. Deci, această tehnologie v-ar scuti de drumuri parcurse, ambuteiaje, timp pierdut, bani cheltuiți și dezamăgiri.
- Dețineți hoteluri/restaurante/alte afaceri din sectorul HoReCa. Pentru lanțurile hoteliere sau lanțurile de restaurante aceste povești de călătorie sunt o posibilitate inedită de a atrage și de a surprinde consumatorul. Astfel de filmulețe imersive cu 360 de grade pot fi folosite drept cărți poștale VR. Acest instrument permite investitorilor și dezvoltatorilor să înțeleagă mai bine procesul de proiectare implicat în construcții.
Într-un astfel de peisaj, industria ospitalității va trebui să adopte realitatea virtuală ca pe un mijloc de comunicare cu potențialii oaspeți. Acele mărci care vor crea conținut semnificativ și original pentru consumator vor ieși în evidență, câștigând astfel mult mai multă vizibilitate, clienți și, respectiv, înregistrând un venit mai mare.
Fiți în pas cu inovația, optați pentru modalități simple și eficiente de promovare a proprietăților și a afacerilor dumneavoastră!
Prima întrebare care v-a venit în minte o puneți aici!