Urmărește-ne pe instagram
”Neam din neamul nostru nu a avut datorii, Rodica!”, i-a spus mama sa când a aflat despre creditul luat pe un termen de 30 de ani cu scopul de a-și achiziționa prima proprietate în Manhattan. Dar Rodica, angajată în sfera bancară de 12 ani pe atunci, și-a asumat acțiunea, și-a revăzut prioritățile, ca într-o bună zi să-și dea seama că a îndrăgit afacerile din domeniul imobiliar atât de mult, încât a investit în acest sens nu doar în New York, dar și în Republica Moldova. Are 4 copii, 4 animăluțe de companie, o profesie căreia i se dedică cu drag și o viață în care prioritățile stau în capul mesei. Cunoșteți-o pe Rodica Balan, moldoveanca cu succese în Real Estate-ul new-yorkez.
De ce potențialul cumpărător ar alege să procure un bun imobil de la dumneavoastră, v-ați pus vreodată această întrebare? Care este plusvaloarea pe care o aduceți acestei piețe mici, dar competitive? Într-o eră în care capacitatea de diferențiere este vitală, un specialist în vânzări trebuie să cunoască, mai întâi de toate, să se vândă pe sine! De ce este important marketingul personal și cum poate ajuta acesta în vânzările imobiliare discutăm cu Victoria Dercaci, specialist imobiliar.
Cea mai importantă forță a lumii nu este China și nici India, ci femeia. Rolul Ei capătă tot mai multă pondere în societate, reușind să persevereze și în lumea competitivă a afacerilor dominate de bărbați. Femeile noastre ne amintesc zilnic despre independență și împlinirea profesională, ceea ce a făcut și Lucia la prima noastră întâlnire. Cele peste 300 de tranzacții încheiate au imunizat femeia din fața mea și m-au convins că se simte foarte bine în acest ecosistem imobiliar, în care s-a integrat acum 3 ani.